מרכז המידע של תקווה לחיים

תקווה לחיים היא ארגון ללא מטרות רווח שהוקם בשנת 2003 ומציע מגוון רחב של שירותים לסיוע לילדים הסובלים מסרטן וכן למשפחותיהם. הוא מספק תמיכה פסיכולוגית, מוסרית ופיזית לילדים חולי סרטן הנלחמים בקרב חייהם.

מגשימים חלום לאלחנן

2014 – אנו מגשימים חלום לאלחנן בן ה12.5 שחולה בסרטן

אלחנן, ילד יפה בן 12.5 חולה בסרטן למעלה משנתיים, בחודשים האחרונים מצבו הוחמר ביותר והוא מרותק למיטתו בבית תקופה ארוכה כשהוא

זקוק לעזרה של חמצן קבוע עקב מצוקה נשימתית, דבר זה מגביל מאוד את אלחנן.

הקשר שלנו עם אלחנן ומשפחתו כמעט מתחילת מחלתו ותמיד אנו עושים עבורו כל שאפשר, בתחילת השבוע לאלחנן הייתה משאלה, כמו תמיד נרתמנו במהירות למבצע גדול עבור אלחנן, טלפונים, ברורים, בקשות, וזה לא קל!, מד"א עם אמבולנס המשאלות חברו אלינו ע"מ שנגשים לאלחנן את משאלתו בצורה הטובה והבטוחה ביותר עבורו עקב מצבו הלא טוב, וכך ביום רביעי 1/1/14 בבוקר יצאנו למבצע – הגשמת משאלה לאלחנן -, חברו אלינו צוות של מד"א נהג האמבולנס אלון קקון, פרמדיק ארז אנגל והמתנדבת מיטל אנגל (אשתו של), בלוני חמצן לכל היום הרבה אוכל ותקווה שנעשה לאלחנן את היום.

בסיס חיל האוויר תל נוף ארחו אותנו בצורה מדהימה, מירי הקצינה, הטייסים הנפלאים וכל הצוות כולם עשו למען אלחנן, טייסת הבזים, טייסת דורסי הלילה וטייסת האיתן.

את אלחנן רצינו לקחת לנשיא המדינה לפני כמה חודשים אבל מצבו לא אפשר זאת, בחשיבה והתייעצות עם נהג האמבולנס הוחלט להפוך עולמות ע"מ שאלחנן יגיע לנשיא המדינה, וכך לאחר טלפונים, וויכוחים והצעות שונות ובעזרת אנשים טובים יצאנו בדרך העולה לירושלים, מצב הרוח וההתרגשות של אלחנן הרקיעו שחקים….

כל השאר בתמונות….

בסיס תל נוף

שתפו אחרים בידע